Tuesday, September 13, 2011

The first romantic Wonders Giveaway declared open! magic is here!

Well, the time for my first Giveaway has come !


 I'll make a gift to one of you  this doll.
She has no name. I can only say that she is waiting for lottery, in which she will learns where she will live . Maybe it will be your home? :)
Draw will be done simply.
can you tell us about it in your blog and give me a link here



:

Drawing will be held on September 30. patient. I wish you all good luck!
Also you can share news about on your blog or any other public resource. for each link(do not forget to write about it here ), I'll give you an extraticket for the draw. here are some banners for your blog or page.






Do not fоrget to put links from your posts from Facebook or blog in the comments on this post.

 






59 comments:

  1. Hi Marina! I liked and shared on facebook :-)
    aleka

    ReplyDelete
  2. Aλεκα, ευχαριστω πολυ!

    ReplyDelete
  3. καλως ορισες Μαρινα στην παρεα μας!
    ειναι υπεροχο που σε βρηκαμε γιατι φαινεται οτι θα δουμε εξαιρετικες δημιουργιες απο τα χερια σου!να σαι καλα και εμεις θα ειμαστε εδω να σε παρακολουθουμε.....
    φιλια απο misirlou & maria

    ReplyDelete
  4. Марина, разместила у себя в блоге на панеле справа.

    ReplyDelete
  5. καλως ηρθες στην blogοπαρεα μας!!!!!παρα πολυ ομορφη η κουκλα σου!!!περιμενω με ανυπομονησια τηην κληρωση

    ReplyDelete
  6. πανεμορφες κουκλιτσες.. πολυ γλυκο δωρο :):0

    ReplyDelete
  7. το χειρότεχνο, [handmade+art] x2 ,
    Λυπάμαι αν ήμουν σαφής, αλλά θα ήθελα να αναφερετε το giveaway στα blogs σας για να μπητε στην κληρωση.

    Με ευγενικους χαιρετισμους
    Μαρινα

    ReplyDelete
  8. stellacreations, ευχαριστω πολυ!! ))

    ReplyDelete
  9. υπέροχη η κούκλα!!!!!μακάρι να την κερδίσω...λέμε τώρα....μια απο αυτές τις ημέρες που θα κάνω νέα ανάρτηση στο blog μου θα στο πω και έτσι θα δηλώσω και συμμετοχή στο giveaway σου!!! είδα και τις κούκλες στο etsy!!!! σε έβαλα στον κύκλο μου!! έχεις πολύ ταλέντο!!!! και γούστο!!καλώς σε βρήκα!!!! :)

    ReplyDelete
  10. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΜΑΡΙΝΑ , ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ ΣΤΗ ΜΠΛΟΚΟΠΑΡΕΑ ΜΑΣ!!!!!!!!!!!
    ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΟΙ ΚΟΥΚΛΕΣ ΣΟΥ, ΠΟΛΥ ΕΚΦΡΑΣΤΙΚΕΣ!!!
    ΘΑ ΒΑΛΩ ΤΟ GIVEAWAY ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΟΥ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ !!!!!!
    ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  11. Τι υπεροχες κουκλιτσες που φτιαχνεις!!!
    Δυστυχως δεν εχω blog, αλλα εκανα "like" στην σελιδα σου στο Facebook και "share" στο profile μου:
    https://www.facebook.com/pages/Romantic-Wonders/211821288876263?sk=wall#!/heartshapedcreations


    Maria - Heartshapedcreations.etsy.com

    ReplyDelete
  12. το ανεβασα και στο Twitter:
    http://twitter.com/#!/heartshapedcr


    Maria - HeartshapedCreations.etsy.com

    ReplyDelete
  13. χαίρομαι για την γνωριμια!ολεεεε!!!!!

    ReplyDelete
  14. Σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια και τη συμμετοχή στην κλήρωση! Είμαι πολύ χαρουμενη να σας γνωρίσω όλες! ))

    maya:)ευχαριστω για τα καλα σου λογια! καλως σε γνωρισα! σε εβαλα και εγω στο κυκλο μου )) περιμενω το λινκ σου για να σε βαλω στην κληρωση!

    Rena Christodoulou ευχαριστω! εντυπωσιαστηκα και εγω απο το δηκο σου μπλογκ! τετια δουλια!απιστευτο! περιμενω το λινκ για την κληρωση ))

    ivory-moon ευχαριστω παρα πολυ!! μετρισα και τα δυο λινκ σου! ))

    [handmade+art] x2 , και εγω! ολεεεε! ολε-ολε-ολε ))))

    ReplyDelete
  15. κι εγω το εκανα στο facebook και θα το κανω και στο μπλογκ μου μεχρι το βραδυ!

    ReplyDelete
  16. Μαρία, ευχαριστώ πάρα πολύ για την συμμετοχή! περιμένω λίνκ και για το μπλόγκ για να σε βάλω δύο φορές στην κλήρωση!

    ReplyDelete
  17. το είδα πως με έβαλες στον κύκλο σου και σε ευχαριστώ πολύ!!! όταν κάνω ανάρτηση θα σε ενημερώσω,φιλιά!!!! χαίρομαι που σε βρήκα!!

    ReplyDelete
  18. maya:) έγινε! φιλάκια πολλά! ))

    ReplyDelete
  19. Μαρίνα συγχαρητήρια οι κούκλες είναι φοβερές!
    το πρωί σου έκανα post αλλά δεν το βλέπω!
    σε έχω βρει και στο fb
    φιλιά
    Sophia Kosmidou

    ReplyDelete
  20. Мариночка, я неочень поняла что нужно делать)) то ли в фейсбуке постить, то ли тут:) расскажи мне пожааалуйста!) я с удовольствием поучавствую)

    ReplyDelete
  21. а еще у тебя графическая каракозябра для проверки выскакивает, когда комментарий отправляешь:)

    ReplyDelete
  22. Olga Drozdova, Оль, да где хочешь))) можно и там, и здесь-все засчитается

    ReplyDelete
  23. а капча у всех сейчас,мне кажется. ну знаю как ее убрать :(

    ReplyDelete
  24. ага, всё ясно:)) как размещу : напишу:)
    а караказября убирается так: Настройки: комментарии, там ищи "Показывать проверку на основе графического кода для комментариев?"

    ReplyDelete
  25. hello stranger , λάτρεψα τις κούκλες σου και ήρθα για την συμμετοχή στην κλήρωση , της βρήκα και όνομα αν γίνει δική μου , θα κάνω ανάρτηση στο sidebar σε φιλώ καλό φθινόπωρο και καλές δημιουργίες

    ReplyDelete
  26. Γεια σου marilise ! )
    Θα χαρώ πολύ με την συμμετοχή σου :)

    ReplyDelete
  27. Hi, Marina. I too want such doll. Here my reference http://www.babyblog.ru/user/kaz_yulya/2990593

    ReplyDelete
  28. Μαρίνα τι χαρά!
    με το "καλημέρα" να συμμετέχω και σε κλήρωση...πού και να μου τύχει κιόλας!!!

    ReplyDelete
  29. ΧΑΡΑ, θα χαρώ πολύ με την συμμετοχή σου!

    ReplyDelete
  30. Ορίστε λοιπόν Μαρίνα μου η καλύτερη διαφήμιση!
    την αξίζουν άλλωστε οι κουκλίτσες σου!

    http://www.pyroessa.blogspot.com/


    καλό βράδυ

    ReplyDelete
  31. Pyroessa Handmade, ευχαριστώ πολύ))

    ReplyDelete
  32. Προλαβαίνω, προλαβαίνω; Είμαι κι εγώ εδώ...
    Οι κούκλες σου είναι πολύ όμορφες. Αλήθεια!

    ReplyDelete
  33. ευχαριστώ!!!
    μια χαρά προλαβαίνεις )) είναι μέχρι 30.09

    ReplyDelete
  34. Εξαιρετικές οι δημιουργίες σου! Μπράβοοοο!!!

    ReplyDelete
  35. Εξαιρετικές οι δημιουργίες σου! Συγχαρητήρια!

    ReplyDelete
  36. Необыкновенно красивая кукла!!! http://mupsis.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. какая она нежная ммм =) пусть едет ко мне жить =) http://ditusya.blogspot.com/ ссылка справа

    ReplyDelete
  38. Марииина, меня-меня записывай!) я разместила у себя на панельке? правильно же?:)

    ReplyDelete
  39. Чудесная куколка! очень нравится!:))) хочу, чтоб мне повезло:)
    http://bukakarabuka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. καλως σε βρηκα..υπεροχη η δουλεια σου

    ReplyDelete
  41. Dana, спасибо))
    Λενα, χάρηκα για την γνωριμία! ))

    ReplyDelete
  42. Μόλις έγραψα στην νέα μου ανάρτηση για το υπέροχο blog σου και το give away σου!!!! :) μπορείς να δεις εδώ http://mayasfairytale.blogspot.com/2011/09/blog-post.html πολλά φιλάκια!!!!

    ReplyDelete
  43. maya:) ευχαριστώ πολύ))

    ReplyDelete
  44. εμείς σε ευχαριστούμε για το υπέροχο Blog σου!!!!

    ReplyDelete
  45. πολυ ροματικουλες ολες τους,καλως σε βρηκα!

    ReplyDelete
  46. vasilikoula, χάρηκα πολύ!

    ReplyDelete
  47. Πανέμορφες οι δημιουργίες σου να συνεχίσεις...σε ευχαριστούμε που μας κάνεις δώρο αυτήν την όμορφη κουκλίτσα. ♥

    ReplyDelete
  48. zeficreations, χάρηκα πάρα πολύ!! μεγάλη μου χαρά να γνωρίσω όλες εσάς! και ευχαριστώ!

    ReplyDelete
  49. http://thenightantics.blogspot.com/2011/09/o.html

    εγω τα εκανα ολα .... και like και share και ενημερωση στο blog μου .... αλλ δεν εχει σημασια αν κερδισω ή οχι ... σημασια εχει οτι οτι φτιαχνεις ειναι καταπληκτικό!

    ReplyDelete
  50. Βάσια, ευχαριστώ πάρα πολύ!!

    ReplyDelete
  51. I was so bussy in september, but I am so happy that I catch your giveaway. I like your dolls. They are so pretty.

    http://pisana-rokodelnica.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. Μαρίνα καλώς σε βρήκα!!!Μοναδικά και αξιοθαύμαστα όσα φτιάχνεις!!!!Τελειες οι κούκλες σου !!Συγχαρητήρια!!!!!

    ReplyDelete
  53. Simona , ok))

    Demi , καλωσόρισες )) και ευχαριστώ)) ακομα προλαβαίνεις να μπεις στην κλήρωση :)

    ReplyDelete
  54. Πάλι εγώ...
    "Κούκλα είσαι σήμερα!":http://madamepelagie.blogspot.com/2011/09/blog-post_30.html
    Υ.Γ.: Υπέροχη η Έφη.

    ReplyDelete
  55. καλώς σε βρήκα φίλη μου! Είναι ΤΟΣΟ όμορφη η κουκλίτσα!!!!!! *_* ευχαριστούμε!

    ReplyDelete